Η Pirelli προσθέτει στην γκάμα της ένα νέο ελαστικό που σχεδιάστηκε για όλο το χρόνο και τις καιρικές συνθήκες και το οποίο επιπλέον, υπόσχεται υψηλότερη ασφάλεια σε συνάρτηση και με την παρουσία της τεχνολογίας Seal Inside η οποία το "επισκευάζει" αυτόματα σε περίπτωση διάτρησης.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli, το Cinturato All Season, όπως ονομάζεται το νέο ελαστικό είναι το μοναδικό aftermarket του είδους του με την συγκεκριμένη τεχνολογία αυτοεπισκευής.
Τη συγκεκριμένη δυνατότητα του νέου ελαστικού εξασφαλίζει η παρουσία στεγανοποιητικού υλικού το οποίο βρίσκεται περιβεβλημένο σε προστατευτικό φιλμ στο εσωτερικό του Cinturato All Season και το οποίο, σε περίπτωση διάτρησης από αντικείμενο διαμέτρου έως και 4 χλστ., ακινητοποιεί το ξένο σώμα στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας την οποιαδήποτε διαρροή αέρα και κατ΄επέκταση, την απώλεια πίεσης.
Σημειώνεται ότι τα ελαστικά τεχνολογίας Seal Inside μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε τύπο οχήματος καθώς δεν προϋποθέτουν ειδικές ζάντες ή σύστημα παρακολούθησης πίεσης.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες συστάσεις του νέου ελαστικού η Pirelli περιγράφει το νέο Cinturato All Season ως ιδανικό για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης "που ζουν στην πόλη" και εκ των πραγμάτων δεν εκτίθενται σε ακραία καιρικά φαινόμενα, δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων χρόνο ούτε και δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις επιδόσεις.
Το Cinturato All Season περιγράφεται από την Pirelli ως ιδανικά σχεδιασμένο για μοντέλα νέας γενιάς, με μικρούς και μεσαίους κινητήρες, ενώ σε ό,τι αφορά τις επιλογές διατίθεται σε εκδοχές 15, 16 και 17 ιντσών. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέχρι τα τέλη του 2015, θα υπάρχουν 21 διαφορετικές δυνατότητες σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιαίτερες προδιαγραφές του, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα η χάραξη του πέλματος στο Cinturato All Season έχει σχεδιαστεί προκειμένου να βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, διαμηκών και εγκάρσιων καναλιών, μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης, ενώ συμβάλλει και στην μείωση του θορύβου.
Παράλληλα χάρη στην τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών του, 3D sipe, το πέλμα του ελαστικού μπορεί να ανταποκριθεί τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες επιφάνειες, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις στο φρενάρισμα και στις στροφές και διασφαλίζοντας ομοιόμορφη φθορά, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του.
Η χάραξη του τού εξασφαλίζει επίσης ιδιαίτερες επιδόσεις σε χιονισμένες επιφάνειες και όχι μόνο, όπως υποδηλώνει η παρουσία της ένδειξης Mud+Snow που εγγυάται απόλυτη ασφάλεια σε χειμερινές συνθήκες.
Επίσης χάρη στην τεχνολογία Full Silica, η γόμα, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli μπορεί να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών, μεγιστοποιώντας την ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων του ελαστικού.